Kirsten de Jong

Office manager

Sinds begin 2015 ben ik werkzaam bij Cubics. Ik ben begonnen als gastvrouw en telefoniste. Later kwamen daar taken bij zoals document solutions, het beheer van de webshop en de verkoop van kantoorartikelen.

Als office manager zorg ik ervoor dat alles op rolletjes loopt. Zo behoort het onderhoud en de uitstraling van ons mooie pand tot mijn takenpakket, maar ook bijvoorbeeld het maken van een actieplan om straks aan de wet milieubeheer te voldoen. Verder houd ik me bezig met de innerlijke mens en zijn we bezig met het realiseren van een onze eigen sportschool in het pand. Natuurlijk zorg ik er ook voor dat we allemaal onze vitamientjes binnenkrijgen met behulp van onze fruitmand en een uitgebreide, gevarieerde lunchtafel.

Ten slotte ben ik het aanspreekpunt en de gastvrouw voor onze gasten die gebruikmaken van onze training- en vergaderruimtes. Zonder twijfel een afwisselende baan!

Contact info
013-7507600
kdejong@cubics.nl